8 Ekim 2011 Cumartesi

Jung Min Park

  


Adı:Park Jung Min
Doğum Tarihi: 1987/04/03
Güney Kore
Türkiye'yi Çok Seviyor [Kyu Gibi] Bkz: Woow Türkiye ^  ^
Lakabı:At-Sexy Charisma Bu At İsmini Diger Üyeler Ona Buldu.Tıpkı Onun Onlara Buldugu Gibi ^  ^[Bkz Run To Yo]

 Jung Min’i tanıyana dek merkezciliğin ne demek olduğunu anlayamazsınız.
Not 17: Sözlükler bu kelimeyi tanımlamakta Jung Min’in eline su dökemez. 
- Sadece ölmek istiyorsanız onu uyandırmaya çalışın. Muhtemel sonuçlar; kel bir kafa, ciddi anlamda.
- Evdeki bütün havuçlar ona himmetlidir. Havuç yemek istiyorsanız başka bir yere gidin.
- Grubun en uzun üyesi.
Not 18: Üyeler: “Jung Min, aramızda en uzun bacaklara ve yüze sahip tıpkı bir at gibi. 
- Hep çok iyi bir lider olabileceğini söyler.
- Young Saeng bir erkek kardeşi olsun ister, tanımlarken şöyle demişti. “Jung Min gibi olmasın yeter. ”
Not 19: Alemsin Saeng.^^
- Hyun Joong aynı kızdan hoşlanmaları durumunda Jung Min dışında tüm arkadaşlarıyla mücadele edeceğini söyledi ve bunu Jung Min’i sevdiğinden söylemedi.
Not 20: Sebep ondan korkması. Haksız da sayılmaz.^^
- Çorapları konusunda hastalık derecesinde takıntılıdır. 
- Ailesinde en küçüktür. Aynı zamanda amcadır.
- Pantolonu yırtıldı ve unutulmaz bir üne sahip oldu. 
- Her Triple S sırf CEO’su ile tanışabilmek için bir kereliğine de olsa Royal Avenue’ya adım atmayı düşler.
- Kyu’yu kalması için ikna etti. Ve final seçmelerinde onun iyi görünmesi için elinden geleni yaptı.
- Çıkış yaptıkları sahnede mikrofonu düşürmüştü[Warning].
- Grubun en dayanıklı üyesi. Lider: “ Jung Min’in ağladığını görene dek panik yapmanıza gerek yok.”
- Uzaylılarla iletişim kurabiliyor.
- Yabancı dil öğrenmeyi seviyor. 
- Japoncasını karaoke ve hayran mektupları sayesinde geliştirdi.
- İlk Japonya seyahatlerinde apandis rahatsızlığı geçirdi. Dili bilmemesine rağmen tek başına hastaneye gitti. 
- Liderle 2 ay boyunca konuşmadı. Bu yüzden Hyun Joong H1N1 vakasından sonra tüm üyeler hastaneye kontrole gittiler ama Jung Min zaten o süreçte onunla konuşmadığından buna gerek olmadığını düşünerek gitmedi.
- KARA’dan Gyuri ile çok iyi anlaşır.
- Uyku kıyafeti: Panda göz maskesi ve zürafa şapkası.
- Çok çabuk sinirlenir; kolay kolay affetmez, kendisi söylemiştir.
- Tekrar dünyaya gelse yine kendisi olarak gelmek ister.
- Kendini tanıtırken “Park Jung Min Sexy charisma of SS501” diye tanıtırdı.
- Toplu yollanan ve hazır mesajlardan nefret eder.
Not 21: KARA üyelerinin hepsi bu yüzden ondan azar yemiştir. Jung Min Seungyeon’a(KARA): “ Bir daha toplu mesaj yollarsan parmaklarını kopartırım.” yazmış. [Arkandayım Min] 
Not 22: (KARA)Gyuri, “bir keresinde Jung Min Oppa’ya tebrik mesajı yolladım gayet normal yanıt verdi. Bir saat sonra mesaj yazdı, “Ölmek mi istiyorsun?”” Park Jung Min de şöyle yanıt verdi: “Young Saeng abiye de mesaj yollamış, şüphelendim ve kontrol ettim, hiçbir fark yoktu. Fark eder etmez bu mesajı yolladım.(gülüyor )”
- Kocaman bir kalbi vardır, sözlerinde hep “kendim, ben, benim” gibi ifadeler olsa da başkalarını çok düşünür.
- DSP Entertainment ile kontratları sona erdikten sonra CNR Media ile anlaşmıştır.
- Grubun farklı şirketlerde çalıştığı şu sıralarda ilk solo albümü Not Alone ile çıkış yapmıştır.


  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  



  

  

  


  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  



  










  

  



  


  
  

  

15 yorum:

  1. çok tatlı özelliklede saçlarını arkaya topladığında ama siyah saç yakışmıyor

    YanıtlaSil
  2. katılıyorum siyah saç hiç gitmiyor. ama onun dışında, onun için bilgisayar başında felç geçirecek kızlar tanıyorum ;) (biri de benim hehehhe :D )

    YanıtlaSil
  3. balım yaa her halinden belli bir tanemdir o benim aşkım tabi lee min ho ve kim kyu joong da hıı bide heo young seang 4ünü çok seviyorum =)

    YanıtlaSil
  4. acaba kim hyun joong la neden 2 ay küs kaldıklarını bilen var mı?? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konserleri varmış kim hyun joong da uyuyakalmış geç çıkmışlar sahneye jung min de sinirlenmiş öyle de 2 ay boyunca konuşmamışlar.

      Sil
  5. konserleri varmış kim hyun joong da uyuyakalmış geç çıkmışlar sahneye jung min de sinirlenmiş öyle de 2 ay boyunca konuşmamışlar.

    YanıtlaSil
  6. evet onun için. hyun geç geldiği için oda sinirlenmiş. zatende dedikleri gibi çok çabuk sinirleniyor onun boyu kaç ki bende onun boyunda olmak istiyorum. ondaki yakışıklılık kimsede yok. yaaaaaa. herhalde ben oan aşık oldum yaaaaaa. boşuna sexy carizma demiyorlar oğlana. ss501 tekrardan birlikte oldular ss501 park jung min off sexy carizma dedi hatta yemekte oldular o ün jung min uçağa bindi gitti. am jungmine 2013 ehh işte yakışmış ama şarkısı güzel saçını uzatsın yaaa. bence öyle kestirmesin

    YanıtlaSil
  7. ama jung min yanlış anlaşılmasın

    YanıtlaSil
  8. cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  9. Güzel ve yakışıklı Allah sahibine bağışlasın. Bakalım onun üstesinden kim gələ bilir (hemen hemen sinirlene biliyo ya ondan)♡♥♡♥

    YanıtlaSil
  10. En büyük hayalim seni görebilmek bütün dualarim bunun için ^^ at kafalı sevdigim benim :*

    YanıtlaSil
  11. Lakıbına uygun bir kişi o her haliyle yakışıklı eğer saçımı kestirirsem onunki gibi kestirim korecede öğreniyorum yakınga güney koreye gitcem inşallah onu çok seviyorum aşkım ♡♡♡♡♡♡♡ PARK JUNG MİN

    YanıtlaSil
  12. Su koreliler cok farkli kiz gibiler ama sanirim kalpleri buyuk

    YanıtlaSil
  13. siyah ve düz saç hiç yakışmıyor

    YanıtlaSil